Brug en ghostwriter og få uuuuhyggeligt gode tekster

Brug en ghostwriter og få uuuuhyggeligt gode tekster

Hvis du antager, at blogging kun er for selfie-liderlige youtubere og skønhedsbesatte makeup-piger, kan du godt tro om igen. Næ, i dag er det sådan, at hvis du har en firmahjemmeside, bør du virkeligt have et dedikeret blogafsnit. Uanset hvad dit produkt eller din ydelse er. Uanset størrelsen på dit firma. Blogs bliver nemlig mere og mere vigtige, når det drejer sig om at markedsføre sig selv digitalt og møde sine kunder på nettet. (Det kan du i øvrigt læse mere om her.) Din blog er stedet, hvor du viser os, HVEM du er og HVAD, der driver dig. Det er dér, du stiller op som eksperten, der deler ud af sin viden og dér, du kan sætte dig i målgruppens sted og tale direkte til dem. Så langt så godt.

Men…

Selvom du uden tvivl er god til det, du laver, mangler du måske evnerne, tiden eller tålmodigheden til at skrive om det? Måske har du stof til spændende artikler, men svært ved at få dem ned på papir? Det kan også være, at du simpelthen ”ved for meget”, så du har svært ved at sortere det væsentlige fra det uvæsentlige, fordi det jo alt sammen – i din optik – er vigtigt? Eller måske har du bare ikke lyst til at skrive? Vi kan jo ikke alle sammen være gode til det samme. Måske vil du hellere bare fokusere på det, du er bedst til?

Det er her, jeg kommer ind i billedet.

Hvad end du har brug for blog, nyhedsbreve, artikler til fag- og dagblade eller anden form for tekst, så kan jeg hjælpe dig. Måske foretrækker du selv at lave første udkast, og har bare brug for et par friske øjne og et kærligt/kritisk blik på korrektur og sprogoptimering? Måske sætter vi os sammen og brainstormer, og jeg hiver historien ud af dig? Måske har du en PowerPoint præsentation, som du bare smider efter mig, og så fisker jeg guldet ud af den derfra, og omdanner det til en lækker tekst? Jeg kan også interviewe dig og skrive ud fra det.

Vi finder den måde, som passer bedst, og så hjælper jeg dig med at få det sagt.

Det tre vigtigste ting, når jeg arbejder som ghostwriter (eller bare tekstforfatter, hvis det skal være knap så uhyggeligt) – ud over vedkommende og velskrevne tekster – er:

1. At vi rammer din tone, så teksten lyder af dig. Autentisk.

2. At vi rammer den rigtige (og dermed veldefinerede) målgruppe

3. At budskabet kommer igennem. Loud and clear!

Jeg kan hjælpe bl.a. dig, som:

  • ønsker at brande dig selv og din virksomhed, men har svært ved at finde tiden, lysten eller evnerne til at skrive.
  • er fagekspert, men gerne vil have hjælpe med at skære ind til essensen og gøre teksterne mere læservenlige og lettere tilgængelige.
  • har svært ved at finde på noget at skrive om, selvom du egentligt gerne vil i gang.

Kontakt mig og hør nærmere.

Sammen får vi det sagt.

Læs om autentisk markedsføring her: OM HENTEHÅR OG AUTENTISK MARKEDSFØRING

Læs om, hvordan jeg går til tekstoptimeringen her: KILL YOUR DARLINGS, DARLING.

Læs om korrektur, beskæring, tone, struktur og dynamik her: TEKSTOPTIMERING ER FOR DE HJERTELØSE